Hommie Profile stuffs Fellas Free Credits Follow Dboard

<body>

Stress
Friday 5 September 2014, 06:50 - Permalink 0 Pastel[s]



Hi semua. Fuhh lama gila fy tak on blog dah berapa bulan tak on. Hari ni ada free time sikit sebab esok cuti fy nak update macam-2 hohoho. Tahun 2014 ni ada yang best ada yang paling tak best. Ok kita mula pada yang best. Ok pada tahun ni Fy dah ada crush..crush fy semua cina ohh they are so handsome hohoo. Fy rasa macam semangat gila kalau pergi sch sekarang since fy ada crush. Crush fy ada yang f5 and f4 ada yang f3 tapi sebenarnya dia sebaya fy lahir 1998. Happy gila bila dapat tengok diorang tiap-tiap hari tengok diorang senyum memang melting gile sampai lah satu hari ada budak f1 yang rapat dengan crush fy yeah fy tahu yang budak tuh memang lawa and memang ada cina yang suka dia tapi perlu ke dia nak gunakan kecantikan dia untuk ambil hak orang? Fikirlah sikit kalau dah semua laki dia kebas habis tu siapa yang nak fy? Yang tinggal semua yang huduh je err tak patut betul dia ambil yang hensem dia bagi fy yang buruk errr!!! Shittttttobukai.

Seriusly sakit gila hati bila crush kena ambil baru crush kalau bf fy kena ambil memang kena cekik budak tuh err memang sakit gila hati fy sekarang ni. Tak padan gituh baru kecik lagi dah nak main carut sana carut sini fy yang dah f4 ni pun tak pernah carut yang teruk-2 yang diorng dok cakap tuh seriusly tak pernah! Entahlah fy rasa malu gila kot nak carut maybe seba fy ni ada rasa malu lah fy taknak sebut. Same as my nff dia pun tak pernah mencarut yang seteruk budak hingusan tuh selalu cakap. Ada setengah tu pulak yang 'Berdrama' tak habis-2 pantang chat dengan bff fy dia mesti nak nangis selalu luahkan perasaan dy pasal bf dia stupido betul. Tak padan gituh ada hati nak jadi pelakon. Sorrylah kalau macam kasar sangat fy cakap ni sebab fy memang tengah marah diorang kalau diornag baik dengan fy takkan fy nak cakap diorang macam ni!! Ingat fy ni jahat sangat ke nak marah orang yang tak bersalah?

Note:
If rasa macam hebat sangat ye please ubah sikit perangai if rasa hebat fikirlah mesti ada orang lagi hebat dari korang,,if korang rasa cantik fikirlah mesti ada ramai lagi yang seribu kali ganda lagi lawa dari korang kalau korang rasa pandai sangat fikirlah mesti ada yang lagi pandai bijak dari korang so jangan selalu rasa diri sentiasa berasa diatas ok? And belajar respect orang even muda dari kita :)

fywon 5/9/14